Search This Blog

Translate

The King James Bible

The King James Bible
Your Very Own King James Bible

Молитва для наших дітей (Ukrainian)

Молитва для наших дітей


Промовляючи до Батька,
Через Його Сина
У Ім'я Ісуса Христа
Бог Отець,
Бог Син,
Бог Святий Дух,
Господь Ісус Христос Всевишній,
Стародавність днів
Господь Духа,

Благослови, Боже мій, Благословляй мого Бога, Господа Ісуса Христа Всевишнього,
За Твоє милосердя і любов так велика,
Немає більше любові, немає благословення Великого,
Тоді Твоя любов Господь, Ісус Христос Всевишній,
Амінь

Боже, будь ласка, дивіться мої діти, скажіть їхні імена або ім'я,
І керуй ними через їхню подорож
Захистити їх, зберігати їх безпечно,
Тримай там ворогів,
Благослови їх, благослови їх, Богові,
Благословляйте їх психічно, фізично, духовно та фінансово
Бо тільки Твоїх благословень Бог правдивий, Добрий і Великий

Боже, будь ласка, благослови їх на мудрість, знання, розуміння, любов, мир, правду, праведність і твій побор,
Бо тільки ваші благословення правдиві, добрі та чудові,
Боже, обклади їх кров'ю Ісуса Христа,
І хрестите їх Святим Духом,
І захистити їх повною бронею,
І благослови їх на славу твою і на твою милість,
Бо тільки Твоїх благословень Бог правдивий, Добрий і Великий
Амінь